اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

۴ گزینه مجیدی برای یک پست| دربی با دیاباته، قائدی و مطهری؟

  • کد خبر: ۷۴۴۲۱
  • ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
۴ گزینه مجیدی برای یک پست| دربی با دیاباته، قائدی و مطهری؟
سرمربی جوان آبی‌ها برای بازی امروز مشکل مهاجم نخواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، استقلال که در این فصل در ۲ بازی رفت‌وبرگشت مقابل پرسپولیس یک تساوی و یک باخت نصیبش شده، این‌بار به‌دنبال برتری در دیدار حساسی است که می‌تواند آن‌ها را به دوقدمی قهرمانی مسابقات جام‌حذفی برساند و از همین‌رو انتخاب بهترین زوج خط حمله برای این جدال حساس کار سختی خواهد بود که مجیدی برای این دیدار در پیش خواهد داشت. با بازگشت شیخ دیاباته به تمرینات این تیم، حالا سرمربی آبی‌پوشان برای این بازی می‌تواند از میان او، ارسلان مطهری، مهدی قایدی و آرمان رمضانی آماده‌ترین نفرات را راهی زمین کند و البته خیال آسوده‌تری داشته باشد که در صورت نیاز به تعویض، گزینه‌های دیگری نیز در اختیار خواهد داشت.

 

قایدی در این میان یک انتخاب بدون تردید است و مجیدی برای انتخاب زوج قایدی باید یک تصمیم مهم بگیرد. شیخ دیاباته با وجود تجربه حضور در ۳ شهرآورد، هنوز نتوانسته است برای تیمش گل‌زنی کند، اما همواره یکی از بازیکنان کلیدی و زهردار استقلال در خط حمله به شمار می‌رود. در این زمینه ارسلان مطهری و مهدی قایدی بازیکنان باتجربه‌تری برای این جدال حساس به شمار می‌روند. مطهری با تجربه حضور در ۴ شهرآورد، ۳ گل به پرسپولیس زده است و اعتمادبه‌نفس و آمادگی او یکی از برگ‌های برنده فرهاد مجیدی برای استقلال در این بازی خواهد بود. قایدی هم سابقه گل‌زنی به پرسپولیس را در کارنامه دارد.

 

او ۶ شهرآورد را همراه استقلال تجربه کرده و با زدن ۲ گل و یک پاس‌گل، یکی از بهترین بازیکنان تیمش در رویارویی با رقیب سنتی بوده است. حضور قایدی در ترکیب استقلال با توجه به درخششی که در هفته‌های گذشته داشته محتمل به نظر می‌رسد. دیگر مهاجمی که مجیدی احتمالا برای او برنامه ویژه‌ای دارد، آرمان رمضانی است که نیم‌فصل اول در پرسپولیس توپ می‌زد، اما در نیم‌فصل دوم با خواست مجیدی آبی‌پوش شد. او البته در ترکیب استقلال سرانجام پایش به گل‌زنی باز شده و همین موضوع احتمال حضورش در ترکیب را بالا می‌برد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->